Fonduri UE 2014-2020 - uelive.ro
Sectiuni principale
EurActiv Policy Briefings
Achizitii publice
Alegeri europarlamentare 2014
InfoSociety
Jobs
Guvernare europeana
Concurenta/Finantare UE
Sanatate
Cetatean UE
Romania in
Parlamentul European
Mediu & Energie
Uniunea Europeana
pe scurt
Politici regionale
Dezvoltare Durabila
Extindere UE
Educatie & Cariera
Turism, mobilitate
EurActiv.PR
PR / Comunicate presa
Eveniment
CSR in UE
CSR in Romania
Legislatie si politici
Povesti de succes
EurTop
Info_Culture
euROpeanul
Mass-Media
ActivLeader
InterActiv
EurSondaj
Club Obelix - fun download
Continut
Analize
Dosare (LinksDossiers)
Interviuri
Stiri
Sumare
Comentarii
Utile
Arhiva
Ghid Actori Europeni
Agenda Evenimente
Disable Fly-out






RSS
RSS general
RSS EurActiv Policy Briefings
RSS Achizitii publice
RSS Alegeri europarlamentare 2014
RSS InfoSociety
RSS Jobs
RSS Guvernare europeana
RSS Concurenta/Finantare UE
RSS Sanatate
RSS Cetatean UE
RSS Romania in Parlamentul European
RSS Mediu & Energie
RSS Uniunea Europeana pe scurt
RSS Politici regionale
RSS Dezvoltare Durabila
RSS Extindere UE
RSS Educatie & Cariera
RSS Turism, mobilitate
RSS EurActiv.PR
RSS Info_Culture
RSS euROpeanul
RSS Mass-Media
RSS ActivLeader
RSS InterActiv
RSS EurSondaj
RSS Club Obelix - fun download
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Home > EurActiv.PR > CSR in Romania

CSR in Romania

Vodafone si Petrom, cei mai mari donatori din Romania

Pe 5 noiembrie a avut loc a 3-a editie a TOP Corporate Awards in cadrul Forumului Anual al Donatorilor din Romania, ocazie cu care au fost acordate premii celor mai implicate companii in proiecte sociale.

 
 

 
 

Mona Nicolici: 'Romania sufera de promisiuni neonorate'

Mona Nicolici: 'Romania sufera de promisiuni neonorate' Mona Nicolici, CSR communication manager la compania Petrom, explica intr-un interviu acordat EurActiv.ro de ce initiativele de CSR ale companiilor sunt privite drept campanii de imagine si cum poate fi presa motivata sa reflecte povestile de CSR. Nicolici mai vorbeste si despre abillitatile ce-i sunt necesare unui responsabil cu proiectele de CSR dintr-o companie pentru ca acestea sa aiba impact.

 

CSR '08: Companiile trebuie sa schimbe mentalitati, sa convinga cu exemplul propriu si sa sustina initiativele legislative ale guvernantilor

Obisnuintele si mentalitatea oamenilor sunt greu de schimbat cand vine vorba de prevenirea schimbarilor climatice, dar un comportament responsabil asumat de toti factorii implicati in piata - companii, ONG-uri, consumatori si autoritati - ar putea sa dea roade in acest sens, au spus vorbitorii la conferinta internationala de responsabilitate sociala - "CSR '08 - Living the Green", desfasurata zilele acestea. In Romania, CSR-ul ramane pentru multi un concept cetos, dar majoritatea companiilor mari au inceput sa investeasca bani pentru binele comunitatii si al mediului inconjurator.

 

De ce nu reflecta presa actiunile pozitive ale companiilor: publicul vrea povesti adevarate si divertisment

Povestile care vand in media romaneasca trebuie sa fie puternice vizual, surprinzatoare, sa fie adevarate, nu neaparat pozitive si sa "aiba sens", au spus, marti, mai multi reprezentanti ai mass-media, la conferinta internationala dedicata responsabilitatii sociale "CSR '08 - Living the Green". Ei au raspuns astfel companiilor care investesc bani "in folosul comunitatii" si care se plang ca media nu promoveaza povestile pozitive pe care ele le genereaza.

 

CSR: Peste 25 tone de deseuri adunate de pe malurile raului Olt

Cursul raului Olt a fost curatat de gunoaie pe o distanta de 25 de km in cadrul unui proiect de responsabilitate sociala. Intitulat "Adopta un rau", proiectul a reunit aproximativ 450 de voluntari care au adunat peste 25 tone de deseuri pe traseul raului prin judetele Covasna, Sibiu, Olt si Valcea.

 

Companiile din Romania au la dispozitie primul serviciu de evaluare si crestere a performantei in CSR

Serviciul London Benchmarking Group (LBG) s-a lansat, luni, si in Romania, pentru companiile interesate sa afle cat investesc in comunitate si ce rezultate au programele pe care le deruleaza. Serviciul LBG Romania consta intr-un pachet anual de membru, prin care companiile au acces, printre altele, la un instrument de colectare si analiza a datelor pentru programele comunitare, un ghid de colectare a datelor, precum si la consultanta pentru culegerea, raportarea si auditarea datelor.

 

Lafarge - preocupata in primul rand de siguranta

Lafarge - preocupata in primul rand de siguranta In iunie, Lafarge Romania organizeaza in toate cele aproximativ 40 de site-uri de productie, precum si la sediul din Bucuresti, o serie de evenimente care au ca scop cresterea nivelului de constientizare a angajatilor, subcontractorilor si comunitatilor din jur cu privire la aspectele de securitate si sanatate la locul de munca, pe drumurile publice si acasa.

 

Energia, tema de concurs intr-un proiect de CSR adresat elevilor din scoli si licee

Aproape 250 de scoli si licee din Bucuresti, Banat si Dobrogea vor participa la editia 2008 a programului "Young Energy", un program educational pe tema energiei, proiect initiat de Enel Romania in parteneriat cu Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului. Pe langa latura informativa, programul ii provoaca pe elevi la un concurs de proiecte pe tema energiei, fie ele sub forma de text, cercetare, desen, fotografie, video, muzica sau piese de teatru.

 

6 romani pentru victimele Uraganului Katrina

Dana Ichim - CSR Manager Petrom participa la unul dintre cele mai mari programe de voluntariat din lume alaturi de alti 5 voluntari romani: Alessandra Stoicescu, Emil Constantinescu, Elena Serban - Vodafone, Adrian Ciorna si Mario Demezzo - Habitat For Humanity Romania.

 

Primariile din Vatra Dornei au invatat cum sa ia bani de la UE intr-un proiect de CSR

Autoritatile locale din zona Vatra Dornei au invatat cum se dezvolta, pas cu pas, un proiect eligibil pentru accesarea banilor din Fondul European pentru Dezvoltare Rurala, in cadrul unui proiect de CSR initiat de Coca-Cola Romania in parteneriat cu Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD). Proiectul a urmarit, in principal, facilitarea accesului comunitatilor locale la apa potabila curata si la un sistem de canalizare si tratare a apelor uzate, au spus coordonatorii de proiect la o conferinta de inchidere a proiectului.

 

Responsabilitate fata de mediu, la Targu Mures

Responsabilitate fata de mediu, la Targu Mures Programul de CSR "Recicleaza si tu hartie!" organizat de AIESEC Targu Mures si Asociatia Energia Noastra, vrea sa atraga atentia firmelor din Targu Mures si din regiune, asupra importantei reciclarii hartiei.

 

Cresc initiativele de PR in mediul online

Un sondaj realizat in randul practicienilor de relatii publice arata ca 70% dintre intervievati considera ca perceptia mediului de afaceri asupra activitatilor de PR s-a imbunatatit simtitor, iar tendinta majora in acest an in ceea ce priveste acest domeniu este reprezentata de cresterea initiativelor de PR in mediul online.

 

Radio on-line dedicat ONG-urilor din Romania

Federatia Forumul Donatorilor din Romania in parteneriat cu Fundatia Synergetica au lansat proiectul "Radio ONG", prima platforma de comunicare on-line dedicata in exclusivitate membrilor ONG-urilor de dimensiuni medii si mici.

 

Juriu de exceptie la Gala Societatii Civile 2008

Ajunsa la cea de-a VI-a editie, Gala Societatii Civile se bucura, ca in fiecare an, de un juriu format din reprezentanti ai societatii civile, ai sectorului neguvernamental romanesc, jurnalisti, formatori de opinie, precum si specialisti in implementarea si evaluarea proiectelor sociale.

 

"1% pentru sute de zambete"

Un magazin online a lansat campania de responsabilitate sociala "1% pentru sute de zambete" prin care trei fundatii ce sustin cauze sociale vor beneficia de un procent de 1% din vanzarile magazinului inregistrate cu ocazia Valentine`s Day, Dragobete, 1 Martie si Ziua Femeii.

 

« Precedentele 15 articole  |  mai multe articole in Arhiva

Agenda evenimente

Lista evenimente

Parteneri

Sectiune sustinuta de :

Cele mai citite articole
EurActor
Membrii EurActor
Parteneri de continut