Fonduri UE 2014-2020 - uelive.ro
Sectiuni principale
EurActiv Policy Briefings
Achizitii publice
Alegeri europarlamentare 2014
InfoSociety
Jobs
Guvernare europeana
Concurenta/Finantare UE
Sanatate
Cetatean UE
Romania in
Parlamentul European
Mediu & Energie
Uniunea Europeana
pe scurt
Politici regionale
Dezvoltare Durabila
Extindere UE
Educatie & Cariera
Turism, mobilitate
EurActiv.PR
EurTop
Info_Culture
euROpeanul
Mass-Media
ActivLeader
InterActiv
EurSondaj
Club Obelix - fun download
Continut
Analize
Dosare (LinksDossiers)
Interviuri
Stiri
Sumare
Comentarii
Utile
Arhiva
Ghid Actori Europeni
Agenda Evenimente
Disable Fly-out






RSS
RSS general
RSS EurActiv Policy Briefings
RSS Achizitii publice
RSS Alegeri europarlamentare 2014
RSS InfoSociety
RSS Jobs
RSS Guvernare europeana
RSS Concurenta/Finantare UE
RSS Sanatate
RSS Cetatean UE
RSS Romania in Parlamentul European
RSS Mediu & Energie
RSS Uniunea Europeana pe scurt
RSS Politici regionale
RSS Dezvoltare Durabila
RSS Extindere UE
RSS Educatie & Cariera
RSS Turism, mobilitate
RSS EurActiv.PR
RSS Info_Culture
RSS euROpeanul
RSS Mass-Media
RSS ActivLeader
RSS InterActiv
RSS EurSondaj
RSS Club Obelix - fun download
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Home > Concurenta/Finantare UE > Autostrada Comarnic - Brasov ar putea sa coste "doar" 1 miliard de euro si ar putea fi facuta si din fonduri europene

Autostrada Comarnic - Brasov ar putea sa coste "doar" 1 miliard de euro si ar putea fi facuta si din fonduri europene

Publicat: 16 Februarie 2015 @ 02:56

Traseul autostrazii Comarnic - Brasov a fost revizuit, iar costurile proiectului au fost estimate la "doar" 1 miliard de euro in ultima varianta din Master Planul de Transport, au explicat pentru HotNews.ro surse apropiate situatiei. In plus, tronsonul este unul eligibil pentru fonduri europene nerambursabile si ar putea fi realizat printr-un mix fonduri europene + buget de stat + imprumuturi de la institutii precum BEI sau BERD, iar costurile finale ale proiectului ar putea fi si mai mici daca s-ar licita intr-o procedura transparenta si care sa asigure o adevarata competitie intre constructori.

Articole legate de acelasi subiect
[P] Interviu VIDEO: Ioana Gheorghiade, Director in cadrul BCR: Bancile pot juca trei mari roluri in atragerea fondurilor europene pentru sectorul privat, din urmatorii sapte ani | 26 Februarie 2015
Analiza: Ce proiecte pot depune firmele mici si mijlocii pentru finantare UE prin programul de competitivitate | 26 Februarie 2015
Comisia Europeana a aprobat Programul Operational Capital Uman si Programul Capacitate Administrativa | 25 Februarie 2015
Cele mai citite articole
EurActor
Membrii EurActor
Parteneri de continut