Fonduri UE 2014-2020 - uelive.ro
Sectiuni principale
EurActiv Policy Briefings
Achizitii publice
Alegeri europarlamentare 2014
InfoSociety
Jobs
Guvernare europeana
Concurenta/Finantare UE
Sanatate
Cetatean UE
Romania in
Parlamentul European
Mediu & Energie
Uniunea Europeana
pe scurt
Politici regionale
Dezvoltare Durabila
Extindere UE
Educatie & Cariera
Turism, mobilitate
EurActiv.PR
EurTop
Info_Culture
euROpeanul
Mass-Media
ActivLeader
InterActiv
EurSondaj
Club Obelix - fun download
Continut
Analize
Dosare (LinksDossiers)
Interviuri
Stiri
Sumare
Comentarii
Utile
Arhiva
Ghid Actori Europeni
Agenda Evenimente
Disable Fly-out






RSS
RSS general
RSS EurActiv Policy Briefings
RSS Achizitii publice
RSS Alegeri europarlamentare 2014
RSS InfoSociety
RSS Jobs
RSS Guvernare europeana
RSS Concurenta/Finantare UE
RSS Sanatate
RSS Cetatean UE
RSS Romania in Parlamentul European
RSS Mediu & Energie
RSS Uniunea Europeana pe scurt
RSS Politici regionale
RSS Dezvoltare Durabila
RSS Extindere UE
RSS Educatie & Cariera
RSS Turism, mobilitate
RSS EurActiv.PR
RSS Info_Culture
RSS euROpeanul
RSS Mass-Media
RSS ActivLeader
RSS InterActiv
RSS EurSondaj
RSS Club Obelix - fun download
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Home > Turism, mobilitate > Turism > Mediafax: Promovarea brandului turistic pe ringul unde boxeaza Bute si Mendy costa 590.000 de euro, fara TVA

Mediafax: Promovarea brandului turistic pe ringul unde boxeaza Bute si Mendy costa 590.000 de euro, fara TVA

Publicat: 8 Iulie 2011 @ 15:43

Mediafax: Promovarea brandului turistic pe ringul unde boxeaza Bute si Mendy costa 590.000 de euro, fara TVA
MDRT va plati 590.000 euro, fara TVA, pentru expunerea brandului national turistic pe ringul de box la meciul dintre Lucian Bute si Jean Paul Mendy, valoarea totala a contractului incheiat intre institutie si organizatorul galei, o firma a lui Rudel Obreja, fiind de 1,93 milioane euro, fara TVA.

Banii catre firma organizatoare a galei, Europlus Computers, detinuta de presedintele Federatiei Romane de Box, Rudel Obreja, vor fi platiti integral doar daca sunt respectate toate prevederile contractuale, anunta Mediafax.

Pretul solicitat de Europlus Computers a fost de 2,239 de milioane euro, fara TVA dar, in urma negocierii cu reprezentantii MDRT, acesta a fost redus la 1,93 de milioane de euro, fara TVA. Banii vor fi platiti de minister din fonduri europene destinati promovarii brandului turistic national.

Contractul are ca obiect "prestarea serviciilor de promovare a Romaniei ca destinatie turistica si a brandului turistic national, pe plan national si international, in cadrul evenimentelor desfasurate cu ocazia organizarii Galei Internationale de Box Profesionist, in data de 9 iulie 2011".

Contractul a fost incredintat conform OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari si a contractelor de concesiune de servicii.

Astfel, MDRT va prezenta "frunza" din brandul national turistic pe mai multe elemente din cadrul galei, ringul si arena de box, echipamentele boxerilor romani, pe biletele de acces, pe bannere, mash-uri, spoturi TV, pe internet etc.

Din totalul de 590.000 de euro reprezentand pretul expunerii pe elementele arenei, expunerea centrala a logo-ului turistic pe podeaua ringului costa 130.000 de euro, fara TVA, iar restul banilor reprezinta costul expunerii pe prima coarda a ringului, pe celelalte corzi, pe colturile ringului, pe stalpii acestuia, pe intinzatoarele corzilor ringului si pe lateralele inferioare ale acestuia. Europlus Computers a asigurat MDRT de o audienta a acestor elemente de 2,45 milioane de persoane, dintre care 1,52 milioane in direct.

Ministerul Dezvoltarii intentioneaza sa aloce 17,2 milioane de lei, fara TVA, pentru difuzarea de spoturi publicitare pe canale TV internationale in anul 2011, in vederea promovarii Romaniei ca destinatie turistica si cresterea gradului de constientizare asupra noului brand turistic national. In acest sens, Ministerul Dezvoltarii a postat pe e-licitatie.ro un anunt de participare.

Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic national pe canalele internationale de televiziune "in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, a cresterii gradului de cunoastere a tarii pe plan international si a cresterii numarului de turisti proveniti in special de pe principalele piete prioritare identificate in Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului National 2007 - 2026".

de I.B.

Articole legate de acelasi subiect
51% din turistii europeni si-au propus sa isi petreaca vacanta in tara lor. Propunerile UE pentru "vizitati Romania" | 7 Martie 2012
MAE descurajeaza calatoriile cetatenilor romani in Egipt | 3 Februarie 2011
Raport comparativ privind statiunile de ski in Europa: Cele mai ieftine - Cehia, cele mai scumpe - Elvetia | 27 Noiembrie 2010
Cele mai citite articole
EurActor
Membrii EurActor
Parteneri de continut