Fonduri UE 2014-2020 - uelive.ro
Sectiuni principale
EurActiv Policy Briefings
Achizitii publice
Alegeri europarlamentare 2014
InfoSociety
Jobs
Guvernare europeana
Concurenta/Finantare UE
Sanatate
Cetatean UE
Romania in
Parlamentul European
Mediu & Energie
Uniunea Europeana
pe scurt
Politici regionale
Dezvoltare Durabila
Extindere UE
Educatie & Cariera
Turism, mobilitate
EurActiv.PR
EurTop
Info_Culture
euROpeanul
Mass-Media
ActivLeader
InterActiv
EurSondaj
Club Obelix - fun download
Continut
Analize
Dosare (LinksDossiers)
Interviuri
Stiri
Sumare
Comentarii
Utile
Arhiva
Ghid Actori Europeni
Agenda Evenimente
Disable Fly-out






RSS
RSS general
RSS EurActiv Policy Briefings
RSS Achizitii publice
RSS Alegeri europarlamentare 2014
RSS InfoSociety
RSS Jobs
RSS Guvernare europeana
RSS Concurenta/Finantare UE
RSS Sanatate
RSS Cetatean UE
RSS Romania in Parlamentul European
RSS Mediu & Energie
RSS Uniunea Europeana pe scurt
RSS Politici regionale
RSS Dezvoltare Durabila
RSS Extindere UE
RSS Educatie & Cariera
RSS Turism, mobilitate
RSS EurActiv.PR
RSS Info_Culture
RSS euROpeanul
RSS Mass-Media
RSS ActivLeader
RSS InterActiv
RSS EurSondaj
RSS Club Obelix - fun download
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Home > EurActiv.PR > Eveniment > Responsabilitatea sociala, premiata la Gala Oameni pentru Oameni

Responsabilitatea sociala, premiata la Gala Oameni pentru Oameni

Publicat: 6 Martie 2009 @ 23:54

Cea de-a sasea editie a Galei Oameni pentru Oameni a premiat, joi seara, implicarea sociala a companiilor, cetatenilor si ONG-urilor. Printre castigatori s-au aflat nume precum Dinu Patriciu, Mihaela Radulescu, Antena 1, Realitatea TV, Microsoft, Petrom si UniCredit Tiriac Bank.

Gala Oameni pentru Oameni este un concurs national care premiaza donatii, sponsorizari, voluntariatul si activitatile de atragere de fonduri. Totodata, se vrea un eveniment menit sa identifice cele mai bune idei de implicare sociale, cele mai de impact initiative, cele mai creative campanii, precum si abordarile etice si transparente.

La editia din 2009, suma totala a celor 118 proiecte inscrise in concurs a fost de peste 27 milioane de euro, dublu fata de editia precendenta, cand au insumat 11 milioane de euro.

Evenimentul, ajuns la a 6-a editie, a fost organizat de Asociatia pentru Relatii Comunitare in parteneriat cu Camera de Comert Americana in Romania.

Iata, pe scurt, premiile si castigatorii celei de-a sasea editii a Galei Oameni pentru Oameni:
1. Premiul pentru cea mai de impact interventie in comunitate prin sponsorizare acordata de un IMM: Johnson Wax pentru campania de atragere de fonduri in cadrul programului United Way.
Angajatii pot opta intre posibilitatea de a dona lunar sau anual o suma, iar compania dubleza suma stransa de angajati sau ofera o suma mai mare. In campanie, Johnson Wax a derulat unul dintre cele mai importante eforturi de strangere de fonduri, contribuind cu fonduri de peste 58.000 euro.
2. Premiul pentru cea mai de impact interventie in comunitate prin sponsorizare acordata de o companie: Unicredit Tiriac pentru Cicloteque.
Cicloteque, proiect derulat in parteneriat de asociatia MaiMultVerde si UniCredit Tiriac Bank si cu sprijninul Universitatii Bucuresti, este primul centru de inchirieri de biciclete din Bucuresti, fiind deschis ca o alternativa de transport nonprofit si nonpoluant in Capitala.
3. Premiul pentru Coerenta in Strategia de Implicare in Comunitate: Petrom.
Compania a castigat acest premiu pentru actiuni diverse de implicare in comunitate, de la proiecte vaste de impadurire pana la finantarea unor strategii de dezvoltare locala in zone rurale din tara.
4. Premiul pentru cel mai bun program de voluntariat corporatist: United Way Romania - Genpact Volunteers.
Compania a fost premiata pentru 380 de ore de voluntariat oferite de peste 100 dintre angajatii sai.
5. Premiul pentru cel mai bun program de cause related marketing/cause promotion marketing: Procter and Gamble pentru Campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri", care s-a derulat in perioada 1 iulie-30 septembrie 2008 si care a avut drept scop cresterea numarului de copii operati, prin depistarea precoce a malformatiilor cardiace congenitale si prin efectuarea interventiilor la momentul optim.
6. Premiul pentru cel mai bun program comunitar: Realitatea TV – Romania prinde Radacini
In 2008, impreuna cu UNICEF, au construit o campanie in care au oferit spatiul de emisie si resursele pentru strangerea de fonduri, folosite ulterior pentru ajutor de urgenta si rechizite pentru copii. In paralel a fost pregatita plantarea din octombrie.
7. Premiul Special al Juriului: Microsoft
Grantul oferit de compania Microsoft prin Programul Microsoft Unlimited Potential a permis deschiderea a 34 de centre comunitare (e-centre) in zone rurale, in vederea formarii si dezvoltarii abilitatilor de tehnologia informatiei.
8 Premiul pentru cea mai buna campanie de atragere de fonduri: Habitat pentru Umanitate pentru campania “Din nou la adapost”. Campania a adunat in total 884.053 de euro si a comunicat mesajul Habitat in domeniul raspunsului la dezastre la peste 1.380 de companii. Organizatia a reusit sa mobilizeze de asemenea voluntari din partea companiilor, autoritati locale care au donat terenuri si resurse care au ajutat 110 familii.
9. Premiul pentru cea mai buna campanie de voluntariat public: ”Un prieten pentru tine” al Fundatiei „Pentru Voi".
Viata a 35 persoane cu dizabilitati intelectuale s-a schimbat semnificativ: au descoperit lucruri noi, au cunoscut persoane noi, au castigat un prieten, datorita caruia nevoia de a apartine si de a fi apreciat nu mai este atat de acuta.
10. Premiul Donatorul individual al anului 2008: Dinu Patriciu pentru "Inventeaza-ti Viitorul!", program national de burse private prin care Fundatia Dinu Patriciu acorda anual un numar de 5.000 de burse in valoare de 200 lei/luna elevilor de liceu si 500 de burse in valoare de 300 lei/luna studentilor, pe perioada unui an scolar.
11. Premiul pentru contributie individuala remarcabila prin implicare intr-un program de mobilizare de resurse: Elena Dinu pentru campania “Oamenii Deltei”.
Impreuna cu 5 fotografi, aceasta a pornit in Delta Dunarii, pentru a realiza apoi o expozitie de fotografie cu vanzare si din banii stransi a amenajat o scoala in Letea.
12. Premii Speciale: Mihaela Radulescu, pentru contributia ca ambasador United Way, si Cristiana Ionescu, pentru cel mai bun fundraiser.
Mihaela Radulescu a participat activ la numeroase evenimente publice in care potentialul ei de imagine a fost folosit ca promovare a unor cauze sociale si a imaginii United Way. A participat la Conferinta Internationala United Way din lume, unde a reprezentat Romania.
Cu doar 32.000 de euro cheltuiti, Cristiana Ionescu, fundraiser si specialist relatii publice, a adus copiilor, tinerilor si familiilor din proiectele SOS Satele Copiilor (peste 15.000) fonduri in valoare de 206.000 de euro, prin abordarea companiilor din Romania.
13. Premiul pentru participarea media in promovarea proiectelor de implicare sociala, atragere de resurse si voluntariat: Fundatia Mereu Aproape – Teledon.
Prin proiectele sale, Fundatia Mereu Aproape incearca sa imbunatateasca conditiile copiilor aflati in suferinta prin imbunatatirea conditiilor din mediul sanitar, prin promovarea de activitati ce pot salva vieti si prin sponsorizarea unor activitati de protectie a copilului si de promovare a drepturilor sale.

Articole legate de acelasi subiect
Conferintele "European CSR Lessons" pot fi revazute pe internet | 23 Mai 2011
'A investi in CSR nu inseamna doar a cheltui bani pe CSR' | 16 Mai 2011
Cei mai generosi donatori din Romania au sprijinit societatea civila cu peste 31 de milioane euro, in 2008 | 27 Noiembrie 2009
Cele mai citite articole
EurActor
Membrii EurActor
Parteneri de continut